Mmmmm

2012-05-05 @ 20:55:33

Jaha kanske dags att uppdatera =)

Tiden går som bara den. Tråkigt och även roligt :)
Har äntligen kommit igång med min diet, och har
länge försökt sätta igång och nu äntligen kom motivationen.
Började den 27 april och har sedan dess gått ner 3,7 kilo :)
BRA KÄMPAT säger jag :).
Har idag jobbat ett drygt pass och sedan hem och bara sätta sig o plugga?
fan va tråkigt o plus att man är skitsliten!
Ge mig kraft att gå och jobba imorgon, den kommer givitvis :)
u ska jag fortsätta så jag kan komma i säng :D
och mysa med min värmefilt, tror ju knappast sambon lägger sig så tidigt en lördag? ;)
KRAAM PÅ ER!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback