Att ha två jobb och plugga heltid är ingen...

2012-05-27 @ 00:12:16

img_8649 (MMS)

Att ha två jobb och plugga heltid är ingen dans på röda rosor! Trodde inte jag skulle klara de, men det gör jag och jag vet nu att jag klarar mer än så! Så ni som säger att ni vet hur det är och hur enkelt det är , har fel! Blir så jävla trött när jag kämpar hela tiden, ingen fritid har jag knappt! :( blir så jävla förbannad. Och när jag får chansen att ta de lugnt så gör jag det!  Förstår att man ibland inte kan förstå men då är det bästa att lyssna :) Nu ska jag inte vara dryg mer, men vill bara bli förstådd, vilket jag inte alltid känner mig... PUSS O HAJ

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback