Underbaraste du :)!  Vad rolig jag är som ...

2011-05-05 @ 13:49:10

img_0395 (MMS)

Underbaraste du :)!  Vad rolig jag är som bara bloggar när jag jobbar men jag har varit rätt duktig! Inte sant? ;) lite mindre än 5 timmar kvar på jobb! O de blir till att ta buss till Höör idag där älskling hämtar mig bara för att bilen har bråkat idag! Batteriet dumma sig så Mathias fick ta sig från jobbet o hit o fixa med bilen! Men duktig är du och nu fungerar bilen som den ska :) tur jag ska köpa bil nästa månad! Och börjar nog jobba på mitt nya jobb denna månaden???  Förmodar det! Men väntar på att bemanningen ska ringa mig, jag behöver ju bil till mitt nya jobb! Får leta lite ikväll när jag kommer hem till min gosiga familj! Haajs

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

tack så mycket för din kommentar=)

2011-05-08 @ 19:02:22
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback