Torsdag och imorse var jag inte pigg hehe ...

2011-03-17 @ 13:31:56

Torsdag och imorse var jag inte pigg hehe ! Ikväll får jag plugga :) för jag tänker vara ledig i helgen med gott samvete om jag inte ska jobba förstås! Blir så trött på skolans datorer men snart någon gång skajag väl ha råd med en bärbar! Så man kan sitta med sina arbete lugn o ro! Asså det går ju för fan inte ens att få upp en startsida:S blir man lite trött på de ? Ja jävlaskit säger jag bara! Idag avslutade jag min radiotjänst Wiiho och efter skolan ska jag lämnakontraket o uppsägningen på lägenheten :) vad händer ikväll?! Jo jag ska plugga! Men andra saker får jag osså hinna med ju ;P ha en bra dag alla!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback