Nu är vi inne på vecka två, redan!? Det gå...

2011-01-10 @ 22:01:34

img_0152 (MMS)

Nu är vi inne på vecka två, redan!? Det går fort, vecka 7 fyller jag 21, oj gammal kärring blir jag juuu! Nä skämtosido! Denna veckan är skolan i full gång igen , suck.. Jobbade till åtta imorse så jag orkade bara gå på första lektionen, jag var helt slut ju! Sen ner till gymmet vid halv två när jag sovit ut och det var kul, det är dock jobbigt att komma igång igen men så är det väl!! Målet är iallafall att må bättre och trivas i sin kropp vilket jag inte gör nu:-/ men snart så!!! Nä får väl maila min lärare vad jag missat idag =) mathias gjorde smoothie nu ikväll och det var riktigt gott och det fick min huvudvärk till att försvinna :-) sköönt! Nu ska vi se en film sen förhoppningsvis bädda ner oss! Godnatt:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback