Lilla söta mysan :) som myser under sin li...

2011-01-15 @ 21:40:12

img_0209 (MMS)

Lilla söta mysan :) som myser under sin lilla filt , hehe, var hemma hos mina föräldrar igår och såg film och lite sånt.. Semlan är glad för hon fick mycket korv , och kylen är ju hennes bästa kompis, hon har faktiskt lyckats öppna det :o det var trevligt i vilket fall, blev lite film med pappa ju! Han har ju massa filmer till mig så jag måste ju fixa en 2terabit disk till =) ska bli gött, med massa nya o roliga filmer!!! Imorse var det träning med hunden, kallt och surt att min hund inte vill träna lika mycket som jag vill... Men så är det! Och ikväll blev jag och Mathias bjudna hos Michelle! Mycket gott och trevligt och över till Mathias och se film och lite vin :) och jag är jättepigg ikväll! Det är ovanligt, plugg en massa imorgon för har ju halkkörningen på måndag!! Nu ska vi se solitary man :) Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Michelle

Eller var det "the serious man"? :P

2011-01-18 @ 08:31:55
URL: http://www.donnidalmatiner.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback