jag är en stor klant!

2011-01-08 @ 20:30:35

jobbat dygn till idag och fy vad halt det var! :/
stackars mathias fick ut i det hala och hämta mig!
men skönt att bli hämtad :)! sen la vi oss en stund sen
dags för frukost sen så fick jag vila en timme men
det blev nästan två för jag var väl lite sleten!:)
men sen pigg, då var det dags för målning!det blev mycke gjort,
trodde inte att det skulle bli det faktiskt, men mitt tålamod höll faktiskt idag =D!
sen körde mathias upp till byn och köpte pizza som vi faktiskt gjort oss förtjänta av hih!
och lite hipphipp på det :) och nu är jag hemma i min lägenhet! ensamt :(((
målningen resulterade att jag var trött! först kollar jag på fel buss,
så mathias får istället köra mig till hörby, och sen skulle vi tanka
och sen får jag för mig att jag lagt mobilen på taket
men det hade jag tack och lov inte men jag hittade inte den
men det gjorde jag till slut och den var inte på taket ;D HAHA!
uppe i höga varv efter det! men nu lite lugnare =)
jobb imorgon och det är dygn, jobbar 42 timmar på två dagar, inte dåligt det =)


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback