Inte lika längesen sist! :) nu jobbar jag ...

2011-01-07 @ 22:20:32

img_0197 (MMS)

Inte lika längesen sist! :) nu jobbar jag och är lite rastlös , kanske därför jag skriver... Sitter och pluggar lite körkortsteorin så tar en liten paus nu så:-)!! Snart börjar jouren på jobb, vilket blir lite sova iallafall:)!  Dagen började med att Mathias skulle köra mig till bussen men bilen starta inte, batteriet hade dött, suck! Fick hjälp och vi kom iväg i tid ändå!! Men sen när jag klippt mig och färgat håret så ringer det och säger att dom saknar mig på jobb!! Jaha då var det bara att stressa till jobb!! :S! Fyfan vad jag mådde piss och ja, missförstånd till hundra, Jaja man är ju trots allt mänsklig;)! Men det gick bra ändå! Imorgonbitti kommer min kära pojkvän och hämtar  mig på jobb:) och lilla semlan är där också! Puss på er!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback