Hallå igen, amen! shit vad jag skriver=)! ...

2011-01-09 @ 13:46:34

img_0186 (MMS)

Hallå igen, amen! shit vad jag skriver=)! Idag är det jobb i 24 timmar , tar lite på krafterna men ska bli gött med en fet lön i februari:-D!! Det behöver  jag verkligen! Och från och med imorgon så ska jag göra av med mina dåliga ovanor, dvs ingen läsk godis eller nått annat onyttigt för det är bara på lördagar och fredagar ibland men givetvis så gör man undantag men inte varje dag! Nä så nu är det gå ner i vikt som gäller! Börjar på gym om ca en och en halv vecka :) ska bli redigt skönt att få komma tillbaka till träningsrutinerna :-D! Jag är jävligt laddad! Så hejdå dåliga äckliga ovanor:) och hej till bättre självförtroende! Nä nu ska jag sätta mig med teori allafall:) nu har jag bott i min lägenhet i 3 månader! Fast att jag typ aldrig är där men ändå :)   Nä nu får jag plugga, ha en bra dag alla:) jag hade egentligen haft min sista lovdag idag, men nä ändrade planer , Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback