Då var halkan gjord =) fan vad skönt att m...

2011-01-17 @ 22:37:06

img_0202 (MMS)

Då var halkan gjord =) fan vad skönt att man snart är färdig med körkortet, satt på blocket igår och kolla runt lite bilar! För bil ska jag köpa nästan direkt men man får ju hitta någon vettig och billig först:), Men det löser sig=)! Har även kommit igång med teorin vilket känns jäkligt bra!!! Tack för alla som tänkt på mig idag, ni är för söta!!! <3 nu sitter jag framför tvn och ska väl snart gå ut med semlan sen lägga mig i sängen och fortsätta glo tv;)! Imorgon blir det gymmet kl9! Fan vad gött, fast får väl se hur pigg man är då;)! Men nu säger jag Godnatt :-)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

haha japp=)

2011-01-24 @ 16:10:02
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback