3 januari

2011-01-03 @ 20:43:07

dags att skriva nu kanske? ja för det är det väl =)
det har hänt mycket nu sen sis jag skrev, hehe
har ju jullov nu, men sen börjar jag på måndag igen :(
fast kan vara skönt att komma igång, och körkortet är snart färdigt,
sen nästa projekt är att hitta bil (: fast sparar ju nu men det blir ingen dyr bil ,
idag skulle jag ju klippt och färgat håret :) men hon var sjuk! :(
så har ingen tid förrän om en vecka !
men det kommer bli skönt med mindre hår =) LÄNGTAR , hihi
så jag var kvar hos mathias och värmde huset lite.. och sov länge :)
för imorgon blir det att gå upp 06,20 för att köra i kristianstad :(
kommer bli kul :) men jag vill inte upp så jäävla tidigt juu! sen till stan :)
och grattis till josse som blir 21 år idag, saknar dig gumman! ♥
jag är osså 21 år snart ! gamla kärringar ;O ;D
nää ni får lite uppdatering här och lite bilder ska ni med få =)!



































bilder från en spelkväll/fest =)



 GRATTIS =)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josse

Tack gumman<3

2011-01-05 @ 12:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback