Valpar är något av det sötaste som finns p...

2011-02-17 @ 16:06:16

img_0225 (MMS)

Valpar är något av det sötaste som finns precis som bebisar :)! Jag funderar lite på vad det blir för ras efter semlan, det blir en större det vet jag, men liksom det finns hur mycket som helst och jag vill hitta något som Passar mig men det är många är kvar för semlan blir nog en gammal kerring ;)! Nu är jag på väg till mitt Hjärta iallafall, vet inte vad vi ska göra idag, jag är iallafall trött :( så vi får se vad det blir :) imorgon ska jag iallafall hem till mina föräldrar:) det blir mysigt! Ha en bra kväll alla, för det aka jag ha!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback