torsdag!

2011-02-16 @ 22:42:40

torsdag, jobbat mesta delen av dagen, det har gått bra, jag älskar att jobba där ,
det är roligt att gå till jobbet helt enkelt och så ska det vara (förutom när jag är trött, haha)
sen kom jag hem till lägenheten och städa en del, nu sitter jag vid datan och fixar lite musik
tilll mamma tills lördag! imorgon börjar jag skolan tolv, men ska hinna lite innan :).
ska bli spännande vart man får sommarjobb :), om man får? det ska ialllafall bli kul o jobba i sommar!
för er som är nyfikna bokar min körskolelärare min uppskrivning och uppkörning nästa vecka,
men när kan ni skita i ;) haha nä men så är det =)! och nästa vecka har jag lov,
guud så skönt :) hihi!
på lördag ska jag med familjen till jönköping, mamma ska hämta sin valp då :) mysigt!
och vi ska fira mig på kvällen då mathias o niklas osså kommer antar jag =)
kommer bli megatrevligt :) nä nu ska jag snart ut med semlan sen blir det inte så mycket mer gjort idag :)
ha en bra kväll!






puss på dig!!♥

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

Svar; nej de är ingen höjdare!

Men de bildas ju hud på insidan av hålen när de läker och plockar man då ut dem växer de ju inte igen såvida där inte är sår eller liknande som gör att vävnaderna växer ihop med varandra på nytt :) det är de enda jag kan tänka mig! Min näspiercing växer inte heller ihop när jag har den ute längre perioder..

2011-02-17 @ 01:19:23
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback