En lördag som känts som en söndag och hur ...

2011-02-12 @ 21:08:24

En lördag som känts som en söndag och hur roligt känns det :( men iallafall så umgicks jag med pojkvännen igår och i förmiddags!! Myysigt, alltid mys med dig ju :) och nu passar han min hund tills måndag, då det är alla hjärtans dag! Hoppas på en bra dag men det lär det bli ju :) och nu är jag hos mina föräldrar! Är här över natten :-) mamma eller pappa kör mig till jobbet imorgonbitti!! Slutar halvnio! Ett lagom pass fast jag hade kunnat jobba längre också:) Linda och hennes töser var här också idag =) trevlig värre! Sen nu ikväll har jag suttit på datorn och gjort teoriprov och försökt minnas det(!) men iallafall blev jag godkänd på dem två sista proven :-)! Nu blev jag fan skittrött ...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback