Dags att.blogga lite idag igen kanske! Nu ...

2011-02-13 @ 09:52:50

Dags att.blogga lite idag igen kanske! Nu sitter jag iallafall på jobbet, jobbar 11 timmar till! Slutar halv nio ikväll! men man behöver ju lite pengar så jag är bra tacksam att få jobba :) har sökt sommarjobb och sådant nu i helgen, hoppas ju jag får något, men det borde jag ju!! Så duktig som jag är =) då ska jag lägga undan pengar til bil i sommar! En finare, ska såklart köpa nu när jag får körkort osså men det blir kanske bara en skrothög haha :) vi får se! Imorgon är det alla hjärtans dag och då ska jag ha mys med pojkvännen :) längtar! Och ikväll när jag kommer hem till min lägenhet ska jag bara slappa för jag ko ner nog vara trött fast det är jag redan!!! Attans , får plugga lite teori här iallafall under tiden :-) Hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback