Jag säger bara helvete för att laborera ...

2010-09-15 @ 00:29:33

Jag säger bara helvete för att laborera i fyra timmar , men gillade känslan av den tröttheten för inte ofta man upplever den nuförtiden :) ... Men det dåliga är att jag inte fått något pluggat ikväll för jag gick i skolan till klockan sex och sen somna man när man kom hem ;( så får gå upp tidigare och plugga imorgon . Sen får jag plugga kvällen :) kommer inte ha någon lust men jo Rebecka Möller du måste ;) ! Känns bättre efter :) hiiih ! Min pappa fyllde år idag och ja glömde typ bort det , mår dåligt och skäms , fyfaan ! Tänkte på det i söndags men såklart tänker jag inte på det idag suck !!!! Fy på mig , men kan ju bara försöka gottgöra han :p ... Oj vadd jag skriver mycke blogg ....... Natti

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback