Idag är jag så jävla trött så jag sku...

2010-09-20 @ 07:59:15

Idag är jag så jävla trött så jag skulle kunna svimma ! Vill bara hem och sova :/ men nejdå skola till halv tio sen direkt till jobbet och jobbar till fem , jag orkar bara inte ;( men man kan ju inte sova bort livet .. Men det ska jag fan göra ikväll när jag kommer hem !! :) men jag är aldrig trött när jag kommer hem . Nää nu börjar jag snart om en halvtimme .. Får hitta något sätt att fördröja tiden på .. Idag är verkligen en sån här dag jag bara vill ligga i sängen och sova bort dagen , är en djävulsk deprimerad dag så jag bara vill SKJUTA mig själv!!!! Blä säger jag bara ,, fan va jag är negativ . Jag får ju pengar för jag jobbar och fan tur är väl de :) nej nu ska jag inte skriva mer dumma saker . Hajs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback