fredag!

2010-09-24 @ 12:17:18

är det verkligen fredag igen? fy tusan vad veckorna går och dom får inte gå så snabbt!
jag är sjukt nervös ;P för inget egentligen?!
Är bara nervös över att det inte kommer gå bra :(!
har körlektion nu halv tre.!!! fyfan!! jag orkar bara inte med att det ska gå dåligt
men vem har sagt det??
jag hoppas det går bra.. jag bara tänker alldeles för mycket :-/
vi får se, jag uppdaterar hur det har gått =)
förhoppningsvis får jag skäll för att jag inte tränat så mycket ;P
men ja det får jag väl ta ,,, uuuöö
alldeles för mycket att göra iskolan såå man hinner ju för jäkulen inte med :/
men skärpning nu..
jag uppdaterar sen!
promise!!!
och håll tummarna att det går bra, jag går egentligen och är nervös för ingenting,
men det är ju bara typiskt Rebecka Möller.......
jag klarar detta!
: )

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback