Då var denna onsdag snart slut! =) ! Idag...

2010-09-01 @ 21:26:54

Då var denna onsdag snart slut! =) ! Idag har jag haft sov morgon, otroligt skönt. Sen drog jag till skolan! Sedan hem till emmi! Röjde undan lite och körde till tippen några gånger, vilket jävla skit! Efter det hade ju hon tvättstugan men nejdå håller någon annan på att tvättar vem vet inte så slänger ut den :s ja men vad ska man göra! Nä men mycket gjort idag =) en runda på city gross med! Sedan in i lägenheten och röja lite till, kul och hjälpa till... En händelserik dag! Nu är jag snart hemma och det blir typ sängen och en film för dagen imorgon är fullproppad! Möte på skolan klockan 9 ! Sen börjar jag skolan 11 . Sen börjar man jobba klockan ett . Men inte så länge sen är det hundkurs halv sju! Kulkul :) Hehe! Ha de super (:

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback