buuu!

2010-09-21 @ 22:07:58

blev ni allt rädda va! :) HAHA
då var denna tisdag med borta :O trodde först det var måndag men nej
dagarna bara rusar iväg. känns inte som man tar vara på dem helt och hållet!
skärpning på mig, känns inte som jag lyckas så får kämpa hårdare även om
kampen är svår, men det går inte annars, blä!!
imorgon är det onsdag ja vad har dagarna tagit vägen jag vet inte?
idag kom pengarna från csn och dom flög direkt in på sparkontot!
duktiga jag :) nej nu ska jag betala lite räkningar sen blir det film eller sova (:
hejs !
förresten funderar jag starkt på att färga det mörkt igen
för trivs inte alls i det ljusa känns de som :(
kan inte komma ihåg att det känts så här när jag varit mörk! ; )


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback