Underbara fredag! Ska jag spendera med eme...

2010-10-08 @ 17:50:14

img_0012 (MMS)

Underbara fredag! Ska jag spendera med emelie och josse :-)! Vi ska äta pizza , kolla idol och feta oss lite till .. För övrigt idag har jag bara tagit det lugnt.. Igår var det bruks en stund sen resten av kvällen såg jag en bra film med Mathias! Trevligt säger jag! Och snart flyttar jag också , börja packa snart med , tar ju lite tid det där haha! Men det ska gå fint, om jag nu flyttar så blir det den 1e november hihi :-) ! Skriver kontrakt i veckan som kommer skulle jag tro! :) om dom inte lurar mig, nä skoja! Men nu får man snart börja inhandla för har i princip inte mycket när det gäller köksgrejer:/! Nä ikväll blir det bAra en massa trams och skratt! Underbart:) haj

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback