onsdag redan :O?

2010-10-20 @ 11:29:08

sovmorgon idag! skönt kan jag säga!
sitter här och fördriver tiden lite :) börjar skolan klockan ett!
ska snart ner i tvättstugan och hänga upp tvätten och
slänga i en maskin till! ska tvätta upp all min tvätt och
börja packa lite av det man inte behöver använda på två veckor,
så man inte måste tvätta som tusan precis innan man flyttar,
det är ju lite småtråkigt!!  men snart är det tiime! :)
får se vad som händer efter skolan, antingen blir det plugga,
eller kanske träffa michaelle om hon hade tid :) kom på att
jag glömt lämna in min lönelapp! bra rebecka!
så får två löner nästa månad då! det är ju aldrig fel (: !
behövs nu när man gör av med så mycket pengar ,
snart ikea! snacka om att det blir mycket :P!
jag får väl göra mig iordning om jag snart ska iväg :P
oj idag är det tredje dagen för mathias i polen! det går rätt fort ändå!:)
nä nu beger jag mig

hej

!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback