Nu skriver jag blogg, nästan en vecka sen...

2010-10-14 @ 09:44:55

Nu skriver jag blogg, nästan en vecka sen , jag har inte orkat även om det inte är så jobbigt! Haha:) igår var en riktig kanon dag! Körde på körskolan och det gick sjukt bra:) sen skrev jag kontraktet till lägenheten! Gud så skönt:) ni anar inte hur glad jag är att det händer mig! Och att inte bo hemma och känna sig som ett barn?! Även om man är vuxen så tror föräldrarna att man inte klarar något! För dom klagar ju dag in och dag ut! Nu har jag nu egen lilla lya där ingen kan säga åt mig hur jag ska göra:) faaan vad skönt! Iväg till Ikea slutet på månaden! Sen flyttar jag in i början på nov , lite senare än beräknat blir det nog för den ska renoveras en del :). Sen hade jag såklart skola som alla andra dagar! Sen åt jag pizza med Mathias, Marcus och Michelle! mysigt :) och umgås med Mathias hela kvällen, men jag var ju jätteroligt som sov från och till ;) ! Går till tolv idag! Sen ska jag vila till träningen som är ikväll! :-) ha en bra dag alla!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback