Lillla mysan :) denne underbara hund som k...

2010-10-05 @ 11:06:58

img_0037 (MMS)

Lillla mysan :) denne underbara hund som kanske har fått en tumör i bröstet! Och det har säkerligen spritt sig , ska bli skönt att få det undersökt :) !!  Har inte bloggat sen i lördags eftermiddag så får uppdatera er lite :) ! I lördags kväll var det mysmiddag med mathias, Marcus och Michelle!! Supergott och supermysigt ! Sen blev det guitarhero! Jag kan spela trummor nu också ;) haha:)! Söndagen blivit lite slappig, susse och Niklas kom så vi käka lunch med dom sen drog vi till bruks och träna hund :) ! Sen hem till familjen och mamma gjorde världens goaste mat :) jag som fick önska ;)! Och igår var jag helt seg !! Fick inte gjort något !! Eller jag lagade mat och tvättade och det var nog allt ! Idag ska jag hinna med att tvätta, städa, laga mat och plugga, det är ett måste! Annars kommer jag ligga efter och det har jag ingen ork till! På höstlovet får jag se till att plugga:) nä nu ska jag ha rättskunskap :) hejs

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback