Det är kanske dags att jag gör ett inlägg ...

2010-11-17 @ 12:52:38

Det är kanske dags att jag gör ett inlägg haha :) jag har väl bättre saker för mig än att uppdatera min blogg ju! Helgen har varit kanon vad jag minns! I lördags hade jag och mathias en myskväll med Marcus och Michelle! Trrevligt! Söndagen fick vi ju lite lust att köra till Ikea! Mathias skulle ju köpa en fin soffa! Men den var både på rea och slut och jag har äntligen fått min bokhylla, men den är inte uppsatt än :)! Det var farsdag i söndags med och det firade vi, hihi! Igår var det skola och skulle varit och kört men nä någon hade kört på hans bil med en traktor , haha ibland lyckas vissa lite väl mycket :S !! Och får ju inte glömma att josse och emelie var och hälsade på i måndags! Nu sitter jag på rättskunskapslektion och hoppas att mathias är sugen på att se bonde söker fru ikväll!! :) och syrran hälsar väl på nu i eftermiddag :) hihi! Hajdå

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback