vad gör man?!

2010-05-16 @ 22:14:58

ibland ingenting, puuh ..
mådde inte alls för bra imorse..
igår blev det lite träning med selma, och platsliggningen klarade hon!
Selma har en stolt matte iallafall ! : )
och idag ahr jag bara gått och väntat på övningskörningen!
och en halvtimme innan jag skulle kööra så blev jag så¨å jäkla trött och somnade och frrös...
var så skönt att vila en stund på soffan (: ..
körde lilla blenda !
gick väl helt okej .
köra på tisdag igen om inte innan! kanske imorgon till agilityn , vi får se...
det ska bli skoj, undrar vad vi ska göra imorgon på agilityn! :)
och nästa helg igen är det tävling och jag hann itne anmäla mig för selma löpte då :( !
hmmm.. och ska eventuellt börja "Brazilian Jiu Jitsu & MMA"
det ska faktiskt bli spännande och bra träning!
har ju de i mig redan (: .
behöver börja på något nytt känner jag , efter 7 år :P!
och det är ju perfekt detta :) . får se när man börjar bara :)!
nej nu är jag faktiskt pisstrött och ska gå och lägga mig :) sover nog gott iallfall!





inget blir som du tänkt dig

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

svar: håller helt och hållet med dig! =)

2010-05-19 @ 21:35:22
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback