to all my girls!

2010-05-19 @ 21:41:32

onsdag och det har varit jätte härligt väder : )
idag var det jobb , men en häärlig sovmorgon fick jag :)!
sen åka iväg,
hade en väldigt lång dag på jobbet igår . 08,00-22,00!
efter ett sånt pass vill man bara hem ..
men det är gooa pengar kan jag sääga .
jag sparar nu till en massa ...
BIL, KÖRKORT, och allt annat så jag kan flytta hemifrån !
nu är jag ledig två dagar på rad sen är det jobb i helgen! (Y)
imorgon ska jag tvätta en massa ..
tänkte hänga ut en massa tvätt om det är varmt och fint väder :D !
blir kanske även ett träningspass om man har tur och hinner.
ska nog till klubben på kvällen med :)


Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: betty

haha käften ! :P

2010-05-20 @ 12:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback