stackars mig!!

2010-05-14 @ 08:03:39

sov hela dagen igår , fy vad jag mådde dåligt och bättre är det inte idag ,
lovat mamma att städa lite och så får det bli , tänkte göra det nu på morgonen så kan jag sova resten av dagen!
för kommer inte orka göar något om jag går och lägger mig nu igen ..
skönt att vara uppe =)
fick mitt lilla utbrott igår , vilket jag verkligen behövde!!
träning med selma igår verkligen skitbra! :) både lydnad och agilityn , men agilityn går ändå bäst , ahr itne tränat lydnad så mycket nu , men det får det bli på lördag med lördagsgruppen , behöver dock lite hjällp! :/ får dock hoppas att jag orkar på lördag men det är bara en timme:)
Men selma är jätte duktig !!!
min lilla prinsessa är den bäästa i världen som nu vilar på min säng !:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback