natti!

2010-05-20 @ 23:51:21

dååå ahr denna kvällen också passerat och det är snart helg!
ikväll spenderades tiden på klubben, på en allmänlydnadskuurs!
superskoj faktiskt . men det är alltid kul!
Jag och selma gäästade!
Selma gör mig stolt rätt ofta nuförtiden :)
en ledig heldag imorgon och hoppas att det inte regnar
för ´på lördag jobbar jag HEELA dagen från
07,45-21,15 .. inget dåligt arbetspass de!
så ingen lördagsträning blir de inte :(
och mamma och Susse är i markaryd och myyser..
det behöver ni bååda.
och på söndag ska jag förhoppningsvis övningsköra om allt går som jag vill,
det gör jue inte det alltid faktiskt:P
men nu ska jag soova, upp tidigt imorgon så man inte sover bort hela dagen!
har en del jag behöver göra!:)
meen natti!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback