long daay!

2010-05-22 @ 22:42:33

denna dagen har varit lagom lång!
arbetat från jag gick upp imorse, till jag nu ska lägga mig!
men hade inget roligare för mig idag ändå!
och penagr beehövs det alltid!
påvägen hem körde jag! körde lite rally, hähä! inte meningen alla gånger,
lite busig måste man vara ibland :)
imorgon är det söndag och jag hatar söndagar i stort sett,
det är en såkallad städ och tvättdag .. så det är vad jag ska göra imorgon!
tänkte ut och springa en lång runda när jag vaknar med :)
det hade inte varit helt fel!



fyyy vad underbart det är när man kommer hem
och Selma som längtat efter mig hela dagen kommer upp och myser♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback