i remember it clearly..

2010-05-14 @ 22:20:27

jag tackar gud..
efter gizmo så frågar jag mig själv varje dag, varför jag itne tog vara på tiden med gizmo?!
jag kan inte svara på det, men jag ångrar det och hoppas innerligt att du älskar mig och väntar på mig, för jag älskar dig och väntar på dig!
låter löjligt att jag kanske inte kommit över det.
men den som varken har hund eller förlorat hund/ar kan fan bara HÅLLA KÄFTEN!!
det är som att förlora ett syskon eller ett barn! han var min bebis!
Därför tar jag vara på varje dag med selma!
tränar som helsike!
gör det som selma tycker om...
vill att hon har ett bra liv , inte alla hundar som har det så bra.!
och om några år ska du få en söt kompis :) de lovar jag! men ingen ersätter mina bebisar , alla får plats:)
kärlek till mina bebisar ♥









Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback