Fredagkväll och klockan börjar närma si...

2010-05-28 @ 22:53:44

Fredagkväll och klockan börjar närma sig elva ! Kommer inte ihåg om jag skrivit blogg idag eller inte men bloggar idag ändå . Och jag hoppas detta är rätt nummer . För jag bara chansar haha så får vi se hur illa det blir ! Varit på en lång promenad i skogen och tränat lite . Gick hur bra som :) ! Och nu ikväll har jag bara laddat inför jobb kan man väl säga . Men gillar inte att jobba lördagar för då är det träning med team lördag . Men får väl hoppa det och ta nästa lördag istället . Jobb på söndag osså :) . Sen i veckan får se vad som händer ! Snart swedenrock :D . Börja ladda . Och packa är det värsta jag vet :s jag är inte alls bra på det asså . Och vilket festivalväder för dom som är på siesta ! Jag dör om det är sånt väder i norje :( . Men nu ska jag bädda rent sen sova får bli en dusch imorgonbitti istället så jag vaknar till liv ! Hejs :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback