25 maj!

2010-05-25 @ 13:35:42

hej mina vänner!
jag bloggade inte går, lite mycket annat för mig :)
på dagen umgicks jag med emelie och josse!!
mycke kul, vi satt i typ en timme och snackade ;)
och tänkte på vad vi skulle hitta på , haaha!!
men vi drog till maxi och handlade lite mat och lagade den sen!
härligt var det.. sen hem till emelie en runda ;)
som dom saknat mig, haha skoja!
sen vidare till Höör för agility! skooj!
vilket det är alltid! :) skulle vara roligt att gå en fortsättning till!
det behöver vi:) .
idag har det varit jobb en liten runda!
så nu gör jag inte så mycket!!
ikväll blir det rallylydnad!
fick vara med på kursen idag :) superskoj!
så det ser jag framemot. har aldrig provat rallylydnad innan!
men det ska nog gå bra!
sitter nu och lyssnar på Saxon för er som vet vad det är;)!
här on natten drömde jag om gizmo, skitjobbigt!
i drömmen vill jag bara aldrig lämna honom!♥
puss !


Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback