20 maj

2010-05-20 @ 12:29:25

torsdag idag ...
blev att gå upp sent idag , 10,30!
inte för sent och itne för tidigt kan man ju ändå säga.
igår fixade jag min metaltown-biljett om jag glömde säga det , eller,
fixat den sen innan men ej skrivit ut den! : )
men nu är alla fyra biljetterna fixade och det känns så otroligt skönt!
en sommar med Sonisphete festival i stockholm 6-8/8, Metaltown i Göteborg 17-20/6,
Swedenrock i Norje 8-12/6och KISS i Malmö 13/6, och en massa jobb! det kan fan inte bli bättre :)
chefen ringde nu imorse och jag har hela sommaren full med jobb,
egentligen skulle jag bara haft 4 veckor, men det löste sig :D! guud vad glad jag blev:) .
SKÖNT som fan, för jag ska ta en intensivkurs i juli-augusti så pengar kommer jag behöva iallfall!
och tro det eller ej, men jag har börjat på min diet igen och denna gången,
finns det inga undantag för då är det så gott som kört!
men ska hålla denna dieten tills den 8e JUNI! :P
och det är nästan tre veckor så får väl så om detr gjort någon skillnad tills dess!!
och hårdträna får jag med göra om det ska hjälpa, eller  det kommer hjälpa men måste juu träna osså! :)



Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Sofie

svar: damn .. im sooooo into din kommentar ;) tack!

2010-05-20 @ 22:39:54
URL: http://aktaidiot.blogg.se/

Postat av: jasmina

hej allt bra med dig? =)

2010-05-20 @ 23:13:16
URL: http://jasminab.blogg.se/

Postat av: Madde

Hejhej, jag har en liten öltävling som går ut på att rösta fram den godaste sommarölen! Men om du inte gillar öl så kan du gärna tipsa som en annan god dryck:) Men av öl så får du bara välja av dom som jag lagt upp:) Senare kommer jag att lägga upp vinnarölen:) Hoppas du vill vara med och hjälpa till. Tack på förhand:)Sommarölen måste ju krönas!

2010-05-20 @ 23:16:27
URL: http://madeleinebjornlund.blogg.se/

Postat av: chris

men oj såg lite bilder här nedanför på dig och du behöver INTE gå ner i vikt, tkr jag!

2010-05-20 @ 23:27:05
URL: http://chriisss.blogg.se/

Postat av: betty

sofie: hahaha! jag var bara tvungen ;) . fattar inte folk som har något liv asså! :P



Jasmina: Hej det är bra med mig :) hur är det själv? vem är du föressten?



Chris: Hej , tack du chris (: . men jag har gått upp en del. när jag tränade mycket innan vägde jag 52-53. nu väger jag hmm 60 :( .

2010-05-20 @ 23:57:31
URL: http://bippsy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback