2 maj

2010-05-02 @ 19:46:52

då var det party i fredags :) kul som attan! :p
sen upp och började jobba klockan nio!
var faktiskt pigg som faen och mådde skitbra..
och jobb idag igen
och imorgon igen
faktiskt itne sugen på imorgon!
men det är bara att gilla läget .
håller på att tvätta som faen!
och imorgon är det agility och förmodligen övningskörning! :)
längtar . ska försöka hinna trimma selma också men vet inte om jag orkar idag men vi får se :)


jag förstår inte hur man tänker..
jag ger upp eller snart kommer jag..
jag tvivlade och det gjorde jag , trodde jag var dum i huvudet men det var jag inte.. 
förstår inte hur man kan göra så....





Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback