11 maj!

2010-05-11 @ 12:07:18

herregud, snart har halva maj gått också!
helt sjukt vad det går fort nu!!
jobbat hela jääkla helgen , fyra dagar på rad , längesen man gjorde det :)
men gooa péngar , bara 13timmarspass var dag nästan :P
men jag klagar inte!
och i söndags var det agilitytävling :)
hjälpte till , avr ögon och skrivare och hindervakt och lite sååådant , men nästa gång vi har agilitytävling ska jag också täävla:) !
och förmodligen den 30e ska jag tävla i söderåsen :)
hade varit super kul,. behöver träna lite mer , så blir nog ner till klubben och träna idag!!!
på torsdag är det tävling för mamma!!
igår var det agilityträning! skoj!
hoppas på en sommarkurs :)
snacka om underbart! :)
jobabr så mycket jag kan nu så jag kan lägga undan pengar till bil, körkort och konserter,,,
:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback