wish i could keep you much longer

2010-03-01 @ 18:05:58

tjaa!:) gud vad jag är glad!
har inte känts mig så glaad på veckor, utan har suttit och deppat i veckor.
men nu börjar det bli ändringar på det :)
wiiho ! nu är jag anmäld tills på tävling på söndag! :)
snart blir de daags för tatuering ! =D=D !
det kommer bli sjukt fiint! älskar den
idag träffade jag Emmi en runda , fixat tågbiljett och sonisphere ! :)
kan ju hoppas på tyskland snart också (Y)!
ja sen får vi väl se vad som händer i veckan!
jag är sjukt fattig :S !
och det är bara den 1 mars ,
25 dagar till nästa lön , joodå!
skaffade internetbank idag !
sköönt :)
puss♥

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback