3 mars

2010-03-03 @ 13:42:39

idag börjar andra avenyn igen , härligt som bara den :D:D!
ska lägga mig i tid för ska upp tidigt in till arbetsförmedligen sen hem igen för sen kommer Michaelle och hennes bebis och häälsar på ! det gillar vi:)
ikväll måste jag verkligen få ordning på mitt rum annars blir jag galen!
det är ju hur skönt väder som helst! kanske man skulle dra ut på en joggingtur med selma , synd att det är halt bara ! kanske blir en lång promenix istället :) !
upp i skogen!
jag måste ringa ett samtal men jag vill inte , BLÖÖ!
Nej nu ska jag ta mig något att äta sen blir de tvättstugan och sen ut i det fina vädret med min hund :)!
puss!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback