29 mars

2010-03-29 @ 15:51:39

snart påsk!
det bästa med påsken är godiset tycker jag! ;)
äter alldeles för mycket av det goda även om man försöker trappa ner på det, men det är som det är!
Kan inte ändra för mycke på mig själv, eller kanske lite !
igår var vi på tävling i Veberöd! :)
Mamma kom på andraplats med bella med 171 POÄNG!
skitbra! :) var skitkul att kolla på alla förutom att vi frös om fötterna!
men riktigt härlig hejarklack vi var :D!
nästa gång är den 5e i burlöv! tror jag ska följa med då också, och på kvällen börjar jag min kuurs med selma :D:D !UNDERBART!
nu har jag nyss varit ute på en äckligt jobbig joggingrunda och tvättstugan ,
snart hoppas jag mamma börjar med maten , sen ska vi iväg till klubben och träna !
kulkul!
och påvägen hem hoppas jag att jag köper med mig något gott eller det ska jag göra !
har varit skitsugen på godis hela helgen men har itne orkat köpa något så det ska jag fan ta mig göra idag! :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback