25 mars

2010-03-25 @ 11:45:46

snart helg , det är skönt!
och närmar sig fredag , jag blir helt jäääävla nervös! men det ska väl gå :)
klippte mig lite igår , lite annorlunda ..
men sa att frissan fick göra vad hon tyckte blev bäst och de gjorde hon! ;)
idag kommer lönelappen, hoppas på något bra :)
ikväll är de träning! brottning såklart , de ska bli redigt kul :)
igår så övningskörde jag med heniz för första gången !
och de gick faktiskt rätt bra :) .. känner att jag får mer och mer kontroll!
snart dags att börja på riktigt ! har kommit igång riktigt nu! äntligen!!!!!!!
ikväll ska jag tracka emmi på sms! ;)
nej nu i eftermiddag ska jag städa o tvätta
har typ inga kläder i min garderob :O! '

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback