23 mars

2010-03-23 @ 19:50:18

idag ahr de varit jobb och slappa för hela slanten, var så trött när jag kom hem,
så åt direkt när jag kom hem sen slängde jag mig på soffan och somnade!
sen så fick jag tanken att jag inte orkade träna brottning!
så jag stannade hemma och då blev de en joggingrunda upp i skogen..
inget myglande här inte ;)
hade ändå inget bättre för mig ikväll!!
nu när man inte pluggar så har man ju hela kvällarna fria då man inte tränar sent...
men ska tvätta ikväll, har en del att tvätta upp och vika! :)
det var iallafall riktigt skönt att träna så inget jag ångrar!
På fredag är de dags , en aning nervös, kommer dock vara värre på torsdag
känns som en dröm!
undrar vad jag har gett mig in på! haha !
och helgen kommer bli skitbra :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback