22 mars

2010-03-22 @ 19:32:48

måndag åter igen , veckorna går otroligen fort, men skönt det för jag vill bara ha sommar :D !
i eftermiddags tog jag bella och selma ut på en joggingtur , geggigt var de !
skönt att man verkligen har kommit igång nu, för jag har många kilo att gå ner !!!
men på rätt väg iallfall och det har verkligen varit tufft att komma så långt ..
men mår mycke mycke bättre nu när man motionerar , och jag har itne alls gjort mycke idag på min lediga dag!
imorgon blir de jobb,
nu är de bara 4 dagar kvar , snart 3!
och det är för dig gizmo!


buu, jag hatar det, varför finns du i mina tankar varje dag!
varje dag finns du i mina tankar gizmo!
det känns jobbigt , ibland får jag en stor klump i min mage som inte går bort, precis den jag fick när du lämnade mig! jag undrar varje dag hur du har det! men en sak vet jag att vi kommer ses igen !
men glöm inte , länge frånvarande från mitt liv men aldrig från mitt hjärta!

hoppas du saknar mig minst lika mycket som jag saknar dig, står inte ut med tanken!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback