19 mars

2010-03-19 @ 16:16:44

igår träffa jag josse ! mycket trevligt , åt på något kebabställe , där det nästan var party;) ! haha!
sen gick vi och fika direkt efter typ, vi bara tryckte ner !
så när jag kom hem blev det upp till brottningen för ett träningspass där!
man kände verkligen att det ger att ut och springa :)
så nu blir det två brottningspass i veckan + två joggingpass ! :) plus att jag tränar med selma både lördag och söndag , fredag är alltså med andra ord den enda dag jag ligger på soffan ;D
har nu hållt på i två veckor, och ska hålla de för känner verkligen att det börjar ta sig :)
då blir man bara ännu mer peppad :D:D !
idag har lilla jag varit ledig :D !
och jag har kört ! gick bra för min del!
nu ska vi snart äa tackoos!
jag är så hungrig !
:)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback