14 mars

2010-03-14 @ 21:06:37

idag har jag varit på kalas hos kusin för att fira hans 1årsdag!
det var mycke trevligt!:)
hoppas på en träff snart igen!
sen hem och vila . för man var ju trött och mätt efter alla goda kakor och tårta! :)

fyyfan vad jag brinner av ilska och sorg.........
men ingen förstår , inte en enda människa , den enda som förstår är du, men du finns inte längre, du finns, men du är inte här och tröstar mig som du var förut, men kan fortfarande känna din närvaro på något sätt, drömmer om dig ofta! jag vet inte hur länge till jag orkar med detta...
det går inte att beskriva , och fattar inte hur man har mage till att säga så som du sa för gizmo , det var min hund, min , ingen annans, det var alltid jag och han..
saknar dig gizmo..
jag är trött på att alltid göra som andra säger, och lyssna på vad andra tycker jag ska göra! Jag lever faktiskt bara en gång och vill jag följa mitt hjärta så gör jag det! och nu har jag bestämt vad jag ska göra , jag gör det för mig och ingen annnan . det skadar ingen annan än mig själv ! så varför trycka ner mig?!

The day you slipped away
Was the day I found it won't be the same
i miss you♥


Jag är hellre hatad för den jag är än älskad för den jag inte är!

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josse

jag älskar dig gumman<3 ring om de e nått bara , ja finns här och de kommer ja alltid göra för DIG<3

2010-03-14 @ 22:42:36

Postat av: betty

Jag älskar dig med snutte,<3 , jag vill bara inte leva såhär , vill heller inte leva utan dig. Känns som de rasar hela tiden! :( finns för dig med <3

2010-03-15 @ 00:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback