7e juni

2010-06-07 @ 15:26:06

laddar inför sweden rock!
fyy vad de ska bli gott :)
idag ahr jag fixat en massa ..
handlat på systemet för över 400 spänn!!
handlat mina mediciner på kronans droghandel för över 500 spänn!
och köpt nytt batteri till datorn ! :)
gött . glömde lämna in min lönelapp
men det får jag väl fixa imorgon eller på onsdag
och min mobil kom till malmö igårkväll så den är väl i höörby idag
så jag kan hämta ut den imorgon!
jag har saknat den som tusan :D
ska bli skönt att få tillbaka sin sony ericsson! :)
ska strax övningsköra med heeinz!
får väl se hur det går haha ! :P
heeejs !

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Louise

Nice med Sweden Rock =) Är avis på dig. Hoppas du får roligt

2010-06-08 @ 00:45:30
URL: http://louaise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback