Torsdag eftermiddag och jag är lite trött!...

2010-07-22 @ 15:44:34

dsc00135 (MMS)

Torsdag eftermiddag och jag är lite trött!! Igår var jag ledig vilket var jätteskönt! Fick en del gjort men man hinner tyvärr aldrig med så mycket som man vill men så är det :) ! Får ta det nästa gång men då har man helt plötsligt ännu mer att göra! Man behöver iallafall aldrig oroa sig för att det inte tar slut för så är det för min del iallafall! Sen hämta mathias, michelle och marcus upp mig så körde vi till bosarp en stund! Bara mathias som badade dock haha! ;) ! Sen bestämde vi oss för att vi skulle hem till mig igen och hämta min mediabox! För att titta på film hos mathias och jag sov nästan igenom hela filmen "shutters island" . Sen nanna jag hos han osså, fast stackars han fick upp tidigt och skjutsa mig till jobbet;) ! Så här sitter jag på jobbet .. Slutar lite mer än om en timme! Sen är det träning på bruks! Vet inte riktigt vad jag ska träna .. Rally eller agility. Men blir kanske blandat.. Sen är det jobb imorgon igen Hehe! Nu är jag duktig och uppdateras varje dag, wiih! Så ni får mer imorgon :) hejs !

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback