tisdag!

2010-07-06 @ 23:49:23

igår vaar det mys med emelie hela dagen : )!
vi rann istan på förmiddagen!
sen drog vi hem till henne och lekte med kubb . blev lika! ;)
sen stack vi till hennes farmor och farfar och spela kort och fika, mysigt :)
det gick skit för min del haaha!
och snart är solbrännan läkt ;)!
igår blev det även en lång runda på bruks ! :) gick helt okej!
dags att skärpa sig nu om det ska kunna gå bra på sööndag!
men det ska det nog :)
idag har lilla jag jobbat, sen direkt ner till klubben, gick helt okej,
sen var det studiecirkeln...
rolig grupp tycker ja :)
då ska man gå tävlingslydnadskurs till hösten, wiiiho::D
och imorgon är det jobb till 14!
sen är det lydnadstävling i Åhus!
kameran tas med!
nu ska jag lägga mig i sängen, :)
heeejs




Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback