sööndag!

2010-07-04 @ 11:12:38

det är söndag och jag är inte baakis ;) och fan va skönt!
fast jäkligt sällan jag blir de när jag dricker faktiskt!!
men det var först konfirmation sen blev det hem och en massa drickande och god mat! :)
hela släkten lämna återbud vilket var ltie tråkigt faktiskt! hehe
men mathias, michelle och marcus kom senare vilket var mysigt!
kvällen sluta ju itne så bra för oss alla!
haha min kväll var bra iallafall!!
ska klippa mig och fäärga håret på fredag och
det skaa bli såå skönt kan jag säg !
har inte gjort det på över ett halvår! :)
nää nu ska jag slita mig lite från datorn,
ska itne sitta här denna fina dag ju , hehe =)!
heeejs!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback