reprogram my heart!

2010-07-21 @ 17:23:08

onsdag idag dåå jaaa! :)
jobbar torsdag, fredag, lördag och sööndag!
sitter nu och rensar på min datorn lite och laddar ner muuusiK!
ska föra över lite filmer..
haha jag hade somnat till en skräckfilm igåår ,
haha sen vaknar jag i ett ögonblick då det är skit läskigt!
tur semlan var här ;( annars hade jag dött!!! fyyyfan!
idag ahr jag övningkört, parkerat och en massa, ska lägga mig tidigt idag
så jag kan plugga det sista innan jag lägger mig...
så jag kan boka körlektion imorgon! :)
vad som händer i de kommande dagarna vet jag inte!!
vi får väl se vad det blir för skojsigt! :)
snart är det en massa agilitytävlingar och sonisphere! wiiiho!
jag sitter nu och sorterar bilder och sånt skit,,, drygt men ja har ingel alls ordning på datorn ;O !
ska lägga upp bilder från swedenrock, kiss och metaltown med någon gång ,
haha för de har jag ju inte gjort än ;D
nä nu ska jag fortsätta här : )!
heeejs





gammal bild men var tvungen att lägga ut någon bild!
hos emelie i trean!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback