lördag

2010-07-24 @ 23:05:46

och snart sööndag! jag tänkte duuscha men det går ju iiiinte
när lampan är sönder på toa och helt möörkt,
så det får jag göra imorgon bitti innan jobb ! (:
jag gillar inte alls att duscha på morgonen, det är så kallt då eller jag fryser då :(
men duscha i mörka eller i ljus! jag föredrar ljuse faktiskt! ;)
kan itne hålla reda på allt i mörker, haha! ;p
men man kanske snart skulle lägga sig om man ska orka jobba imorgon,
sen ledig 3 dagar på raad, sååå gött :)
öövningskörde idag osså!, med mamma!
går braa nu, kul och köra lite rally ;D!
nä nu ska jag renbädda min sääng och sätta på en film!
och gå ut med semlan så kommer man kanske i säng någon gång, hehe!!
natti!!♥




haha jag hittade denna bilden på josse och mig;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: josse

betty för faaaaan ;D

2010-08-02 @ 18:34:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback